WIELKIE GRECKIE WAKACJE

Cyprotel Faliraki ****

4.5/5

Wylot 14 maja 2021

Pokój 2-osobowy / 7 dni
• 3.454 PLN / All

Pokój 2 + 1 / 7 dni
• 4.311 PLN / All

Pokój 2 + 2 / 7 dni
• 5.531 PLN / All

Wylot 25 czerwiec 2021

Pokój 2-osobowy / 7 dni
• 4.806 PLN / All

Pokój 2 + 1 / 7 dni
• 5.874 PLN / All

Pokój 2 + 2 / 7 dni
• 7.558 PLN / All

Opis      

Znany hotel należący do sieci Cyprotel Hotels położony jest w rozległym ogrodzie jest idealnym miejscem na wakacyjny relaks. Główną zaletą hotelu są zjeżdżalnie wodne i baseny zapewniające dobrą zabawę zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Bogate zaplecze sportowo-rekreacyjne oraz polskojęzyczny animator dla dzieci zachęcają do spędzenia czasu z całą rodziną. Od znanego i rozrywkowego miasta Faliraki dzieli nas tylko 1 km.

Hotel    

Lokalizacja 1 km od Faliraki, 19 km od lotniska w Rodos-RHO. Hotel usytuowany na powierzchni: 65000 m2.

Kategoria organizatora 4*

Kategoria lokalna 4*

Opis hotelu       

Data otwarcia    1985 r. Odnowiony w 2019 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bary (3), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), 2 baseny odkryte, 6 zjeżdżalni wodnych (działają w godzinach 10:00-18:00).

Rabaty i zniżki   2 dzieci do 13 lat pobyt w hotelu gratis

Internet – Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

Plaża 1 km od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy.

Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane są w 7 budynkach:

– 1 budynek główny (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)

– 6 aneksów (liczba pięter: 2)

Typy pokoi:

– pokoje twin dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

– pokoje rodzinne z łóżkiem piętrowym dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

– pokoje rodzinne z 2 sypialniami dla max. 4 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

– pokoje rodzinne z drzwiami przesuwnymi dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

– pokoje rodzinne open plan dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

– pokoje twin promo max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

– pokoje ekonomiczne budget bez balkonu dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC)

Wyżywienie – restauracja główna „Lydia”, bary (3)

All Inclusive

(10:00-00:00)

– śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-22:00) serwowane w restauracji głównej

– przekąski (15:00-18:00) serwowane w barze „Danae”

– lody

– napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

– pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)

Z myślą o dzieciach – polskojęzyczny animator w szczycie sezonu

– brodzik

– zjeżdżalnie wodne dla dzieci (2)

– animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

– dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

– menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

– opiekunka dla dzieci (płatna)

– łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

Aktywnie i animacyjnie               

W cenie              

– tenis stołowy

– rzutki, badminton

– piłka nożna

– siatkówka

– siatkówka plażowa

– miniboisko do piłki nożnej

– aerobik

– siłownia

– animacje

– jacuzzi

Płatne 

– kort do tenisa ziemnego

– rakiety i piłki do tenisa ziemnego

– oświetlenie kortu

– bilard

DODATKOWE INFORMACJE

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

– Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE

– Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – TAK

– Czy w hotelu można kupić maseczki? – NIE

– Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK

– Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE

– Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK

– Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – NIE

– Jak często są sprzątane pokoje? – RAZ NA TYDZIEŃ

– Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

– Jak będą serwowane posiłki? – OBSŁUGA KELNERSKA

– Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK

– Czy jest dostępna usługa Room Service? – NIE

– Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE

– Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 300 GOŚCI NA 1000 M2

– Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE

– Czy na leżakach są materace? – NIE

– Czy na plaży są dostępne ręczniki? – TAK (BEZPŁATNE, ROZPAKOWANE)

– Czy leżaki są dezynfekowane? – NIE

– Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – NIE

– Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – TAK (10:00-18:00)

– Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – NIE

– Czy siłownia jest czynna? – NIE

– Czy mini klub jest czynny? – TAK

– Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK

– Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – ZOSTANIE WEZWANY LEKARZ I WYKONA SIĘ TEST. JEŚLI WYNIK BĘDZIE POZYTYWNY, TO ZAKAŻONY GOŚĆ ZOSTANIE PRZENIESIONY NA KWARANTANNĘ DO SPECJALNIE WYZNACZONEGO HOTELU

– Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – BĘDZIE USTALANE KTO MIAŁ KONTAKT Z ZAKAŻONYM I PODJĘTE ZOSTANĄ ODPOWIEDNIE DZIAŁANIA

PODATEK TURYSTYCZNY

W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy – 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy – 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy – 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy – 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze – 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze – 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze – 0,25 EUR za pokój / doba.

Aktualizacja opisu 12.02.2021 10:40

Usługi dostępne w hotelu         

Polskie animacje

Hotel rodzinny

Wi-Fi

Siłownia

Tenis

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy

Zjeżdżalnie

Pokoje 4 osobowe

San Panteleimon ****

4.5/5

Wylot 26 maja 2021

Pokój 2-osobowy / 7 dni
• 2.941 PLN / All

Pokój 2 + 1 / 7 dni
• 3.796 PLN / All

Pokój 2 + 2 / 7 dni
• 4.823 PLN / All

Wylot 14 lipiec 2021

Pokój 2-osobowy / 7 dni
• 5.162 PLN / All

Pokój 2 + 1 / 7 dni
• 5.728 PLN / All

Pokój 2 + 2 / 7 dni
• 7.549 PLN / All

Położenie:

Hotel położony w małej, spokojnej miejscowości Panteleimonas z kameralnymi kawiarenkami i tawernami. Oddalony o ok. 3 km od centrum miejscowości Platamonas – z widokiem na masyw Olimpu, ok. 6 km od Leptokarii. Ok. 700 m od hotelu znajduje się przystanek komunikacji publicznej. Ok. 2 km od hotelu, na niewielkim wzniesieniu, znajduje się średniowieczny zamek Pantelemona. Transfer z lotniska do hotelu trwa ok. 2 godz. Cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego w wysokości 3 EUR/pokój/dzień. Podatek jest obligatoryjny i płatny bezpośrednio w recepcji, przed zakwaterowaniem Klientów w hotelu

Plaża:

Obiekt zlokalizowany ok. 100 m od szerokiej, piaszczysto-żwirowej plaży. Leżaki i parasole na plaży – bezpłatne, pod warunkiem zamówienia czegoś do picia.

Do dyspozycji gości:

Hotel składa się z budynku głównego oraz 2 budynków bocznych, położonych przy basenie oraz po drugiej stronie uliczki.

Recepcja 24 – godz. z lobby, parking, winda w budynku głównym, basen zewnętrzny oraz brodzik dla dzieci (z wodą słodką) z tarasem słonecznym, pool bar. Istnieje możliwość wypożyczenia ręczników plażowych (dodatkowo płatne 5 EUR plus 10 EUR/kaucja).

Wyżywienie:

All Inclusive: śniadania (7:30 – 09:30) w formie bufetu, lunch (13:00 – 14:30), kolacje (19:00 – 21:00) w formie bufetu. Napoje bezalkoholowe, kawa, herbata oraz lokalne alkohole: wino czerwone i białe, piwo, ouzo, brandy (11:00-22:00). Dodatkowo w barze podawane są lody.

Program sportowy i animacyjny:

W sezonie hotel organizuje wieczory z muzyką (na żywo, konkurs tańca).

Internet:

Internet Wi-Fi dostępny w ogólnodostępnych częściach hotelu (bezpłatnie).

Kategoria lokalna:

****

Stella Palace *****

4.5/5

Wylot 16 maja 2021

Pokój 2-osobowy / 7 dni
• 5.689 PLN / All

Pokój 2 + 1 / 7 dni
• 6.657 PLN / All

Pokój 2 + 2 / 7 dni
• 9.141 PLN / All

Wylot 23 czerwiec 2021

Pokój 2-osobowy / 7 dni
• 8.397 PLN / All

Pokój 2 + 1 / 7 dni
• 9.590 PLN / All

Pokój 2 + 2 / 7 dni
• 13.163 PLN / All

Opis      

Komfortowy i przestronny obiekt z mnóstwem udogodnień dla rodzin z dziećmi i rozbudowaną infrastrukturą rozrywkową dla najmłodszych, jak fantazyjne zjeżdżalnie wodne, plac zabaw, mini klub czy animacje z polskojęzycznym animatorem. Relaks w SPA lub możliwość uprawiania sportów zadowolą dorosłych.

Hotel    

Lokalizacja 5 km od Hersonissos, 17 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 45000 m2.

Kategoria organizatora 5*

Kategoria lokalna 5*

Opis hotelu       

Data otwarcia 2008 r. Odnowiony w 2017 r.

Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (3), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, 2 baseny odkryte, 1 zjeżdżalnia wodna dla dorosłych i 2 dla dzieci (działają w godzinach 10:00-18:00).

Na wspólnym terenie hoteli Stella Village i Stella Palace Resort & Spa znajduje się park wodny (otwarty 10:00-18:00).

Rabaty i zniżki  

1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

Internet

– Wi-Fi w lobby bezpłatne

– Wi-Fi w pokojach bezpłatne

Plaża    

200 m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysto-żwirowa, 200 m długości, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.

Pokoje Zlokalizowane są w 13 budynkach:

– 1 budynek główny (liczba pięter: 2)

– 12 budynków deluxe (liczba pięter: 2)

Typy pokoi:

– pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

– suity private pool dla max. 2 os.: 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

– pokoje rodzinne dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

– pokoje rodzinne z dwiema sypialniami dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

– junior suity dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, jacuzzi, WC), balkon lub taras

Wyżywienie – restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (3)

All Inclusive

(10:00-23:00)

– śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:30-21:30) serwowane w restauracji głównej

– późne śniadanie (08:30-11:00), obiad (12:30-14:30) serwowane w restauracji „Elia”

– przekąski (11:00-18:30) serwowane w barze z przekąskami

– lody

– napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

Restauracje a la carte

– płatne. Wymagana rezerwacja.

– „Elia” śródziemnomorska

– „La Veranda” chińska

Z myślą o dzieciach        

– polskojęzyczny animator w szczycie sezonu

– brodzik

– zjeżdżalnie wodne dla dzieci (2)

– miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

– dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

– plac zabaw

– menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

– opiekunka dla dzieci (płatna)

– łóżeczko dla dziecka do 2 lat (płatne, na zamówienie przed przyjazdem)

Aktywnie i animacyjnie               

W cenie              

– tenis stołowy

– rzutki

– piłka nożna

– siatkówka

– siatkówka plażowa

– miniboisko do piłki nożnej

– aerobik

– lekkie animacje

– dyskoteka

Płatne 

– korty do tenisa ziemnego (3)

– oświetlenie kortów

– rakiety i piłki do tenisa ziemnego

– lekcje tenisa

– minigolf, bilard

– siłownia

– centrum SPA

– masaż, sauna, jacuzzi

– salon piękności

– łaźnia turecka

DODATKOWE INFORMACJE

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

– Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE

– Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – NIE

– Czy w hotelu można kupić maseczki? – DOSTĘPNE BEZPŁATNIE

– Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK

– Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – TAK

– Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK

– Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – NIE

– Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE

– Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TA, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

– Jak będą serwowane posiłki? – OBSŁUGA KELNERSKA

– Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK

– Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – TAK (ZA OPŁATĄ)

– Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – TAK

– Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 100 GOŚCI NA 300 M2

– Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – TAK

– Czy na leżakach są materace? – TAK

– Czy na plaży są dostępne ręczniki? – TAK (BEZPŁATNE,ROZPAKOWANE)

– Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK (CODZIENNIE)

– Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)

– Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – TAK (10:00-18:00)

– Czy centrum SPA jest czynne? – TAK

– Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK

– Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK

– Czy siłownia jest czynna? – TAK

– Czy mini klub jest czynny? – NIE

– Czy hotel prowadzi program animacyjny? – NIE

– Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – TAK, W NAWIĄZANIU DO PROTOKOŁÓW ZDROWIA

– Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – TRANSPORT ZAKAŻONEGO GOŚCIA NA KWARANTANNĘ DO SPECJALNIE WYZNACZONEGO HOTELU

PODATEK TURYSTYCZNY

W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy – 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy – 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy – 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy – 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze – 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze – 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze – 0,25 EUR za pokój / doba.

Aktualizacja opisu 12.02.2021 10:20

Usługi dostępne w hotelu         

Polskie animacje

Hotel rodzinny

Wi-Fi

Aquapark

SPA

Disco

Tenis

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy

Mayor Capo di Corfu ****

4.5/5

Wylot 15 maja 2021

Pokój 2-osobowy / 7 dni
• 4.948 PLN / HB

Pokój 2 + 1 / 7 dni
• 6.083 PLN / HB

Pokój 2 + 2 / 7 dni
• 8.550 PLN / HB

Wylot 23 czerwiec 2021

Pokój 2-osobowy / 7 dni
• 7.497 PLN / HB

Pokój 2 + 1 / 7 dni
• 8.636 PLN / HB

Pokój 2 + 2 / 7 dni
• 11.671 PLN / HB

Położenie

Hotel położony w południowo-wschodniej części wyspy, 2 km od Lefkimmi – drugiego największego miasta na wyspie położonego wśród wzgórz porośniętych gajami oliwnymi i winnicami. Sam hotel położony jest w pięknym, rozległym ogrodzie pełnym soczystej zieleni.

Do lotniska ok. 40 km.

Cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego w wysokości ok. 3 Eur/pokój/dzień. Podatek jest obligatoryjny i płatny bezpośrednio w recepcji, przed zakwaterowaniem Klientów w hotelu.

Plaża

Hotel położony przy jednej z najładniejszych plaż na wyspie: piaszczystej i szerokiej, z łagodnym zejściem do morza (plaża oznaczona błękitną flagą). Leżaki i parasole na plaży bezpłatnie. Sporty wodne na plaży za dodatkową opłatą (organizowane przez firmę zewnętrzną).

Do dyspozycji gości

Recepcja, windy, 3 restauracje: główna z kuchnią śródziemnomorską i międzynarodową serwowaną w formie bufetu, Il Pirata – restauracja a’la carte serwująca specjały kuchni śródziemnomorskiej (płatna dodatkowo dla wszystkich gości, wymagana wcześniejsza rezerwacja w recepcji) oraz restauracja Luna Rosa oferująca tradycyjną kuchnię grecką – dla Klientów z HB płatna dodatkowo, dla Klientów, którzy wykupili All Inclusive dostępna w porze śniadań (serwowane w formie bufetu) bez ograniczeń oraz raz na pobyt w czasie kolacji (w formie a’la carte), konieczna wcześniejsza rezerwacja, 2 bary, 3 baseny w tym jeden dla dzieci z niewielkimi zjeżdżalniami (w basenach słodka woda), plac zabaw, klub dla dzieci (od 4 do 12 roku życia), tarasy słoneczne z leżakami i parasolami przy basenach, możliwość wypożyczenia kapoków dla dzieci, parking (bezpłatny), przechowalnia bagażu, w przypadku późnego transferu powrotnego na lotnisko po wykwaterowaniu możliwość zarezerwowania pokoju w celu odświeżenia się i przebrania przed podróżą (zgodnie z dostępnością na miejscu). Hotel zapewnia ręczniki basenowe. Dodatkowo płatne: zabiegi w hotelowym SPA, sauna, hammam, pralnia, kantor, opiekunka do dziecka. Na terenie hotelu również mini market i sklep z pamiątkami.

Wyżywienie

Śniadania, późne śniadania i obiadokolacje serwowane w formie bufetu w restauracji głównej Arete, napoje płatne dodatkowo. Istnieje możliwość dopłaty do All Inclusive. W pakiecie: śniadania, późne śniadania, lunche, popołudniowa herbata i przekąski oraz kolacje. W ciągu dnia (10:00- 24:00) w wyznaczonych barach serwowane są przekąski, lody, lokalne oraz importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe.

Program sportowy i animacyjny

Hotel zapewnia bogaty dzienny program animacyjny dla dzieci i dorosłych. Kilka razy w tygodniu hotel organizuje wieczorne show oraz muzykę na żywo. Bezpłatnie: boisko do siatkówki plażowej plażowej piłki nożnej, kort tenisowy, petanka, siłownia. Dodatkowo płatne: sauna, hammam, strefa wellness i SPA, centrum sportów wodnych na plaży.

Internet

Na terenie całego hotelu dostęp do Wi – fi bezpłatnie.

Kategoria lokalna

****

Naszym zdaniem

Jeden z najlepszych czterogwiazdkowych hoteli na wyspie. Przepięknie położony tuż przy złotej, piaszczystej plaży będzie idealnym wyborem zarówno dla par szukających spokojnego wypoczynku pośród zieleni, jak i dla rodzin z dziećmi doceniających duże pokoje i atrakcje takie jak zjeżdżalnie i mini klub. Hotel umożliwia Klientom wybór rodzaju wypoczynku poprzez prowadzenie animacji jedynie przy jednym z dwóch dużych basenów drugi pozostawiając jako strefę relaksu. Wysoki poziom świadczonych usług zadowoli nawet najbardziej wymagających Klientów. Serdecznie polecamy!

Louis Plagos Beach ****

4.5/5

Wylot 1 czerwiec 2021

Pokój 2-osobowy / 7 dni
• 6.699 PLN / All

Pokój 2 + 1 / 7 dni
• 7.859 PLN / All

Pokój 2 + 2 / 7 dni
• 10.886 PLN / All

Położenie:

Czterogwiazdkowy hotel usytuowany jest na malowniczej wyspie Zakynthos, zaledwie 150 m od pięknej plaży. Najbliższe sklepy znajdują się w odległości ok. 200 m od hotelu, a centrum Zakynthos oddalone jest o ok. 7 km od hotelu. Hotel oddalony jest od lotniska o 14 km. Tuż przy budynku (100 m) znajduje się przystanek autobusowy. UWAGA! Cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego w wysokości 3 EUR/pokój/dzień. Podatek jest obligatoryjny i płatny bezpośrednio w recepcji, przed zakwaterowaniem Klientów w hotelu.

Plaża:

Wyróżniona Błękitną Flagą, piaszczysta plaża Amaboula znajduje się 150 m od hotelu. Leżaki i parasole – za dodatkową opłatą. Ręczniki plażowe dostępne w hotelu bez dodatkowej opłaty.

Do dyspozycji gości:

Całodobowa recepcja, lobby, kantor, restauracja główna „Dionysos”, bar „Afrodite”, 2 bary z przekąskami, bar „Blue”, grecka tawerna 3 baseny zewnętrzne (leżaki i parasole bezpłatnie) w tym jeden basen typu „infinity”, 1 basen dla dzieci, zjeżdżalnie dla dzieci. Hotel akceptuje karty Visa i MasterCard.

Wyżywienie:

All inclusive: posiłki w formie bufetu – śniadanie (06:45-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-21:30), późne przekąski (22:00-0:00), przekąski w wyznaczonych barach (10:30-12:00, 15:00-18:00) oraz napoje alkoholowe i bezalkoholowe. W hotelu organizowane są kolacje tematyczne, obejmujące dania greckie, włoskie i z grilla.

Program sportowy i animacyjny:

Hotel prowadzi animacje dla dzieci i dorosłych kilka dni w tygodniu – w programie m.in. aerobik w wodzie czy zajęcia „body and mind”. Ponadto Goście hotelu mogą zagrać w tenis stołowy, tenis, bilard (za dodatkową opłatą). Dla dzieci: plac zabaw, miniclub (4-12 lat).

Internet:

Dostęp do Wi-Fi w lobby i pokojach – bezpłatny.

Kategoria lokalna:

****

Strona www:

www.louisplagos.com

Naszym zdaniem:

Rozkoszuj się błogimi godzinami relaksu w otchłani niekończącego się błękitu Morza Śródziemnego. Hotel Louis Plagos Beach w 2019 r. został laureatem nagrody Travellers Choice Award przyznawanej przez TripAdvisor.

O NAS

Biuro Podróży Ariadna Travel powstało z myślą o ludziach kochających podróże, oraz aktywny wypoczynek. Nasz serwis www.ariadnatravel.pl prowadzimy od 2006 roku. Naszym klientom pragniemy stworzyć wszelkie niezbędne narzędzia do zaplanowania swojego wymarzonego wyjazdu turystycznego. Działamy według najlepszych, sprawdzonych w Europie standardów i procedur rezerwacyjnych. Kliknij w klawisz „Zapytaj o ofertę” i określ parametry swojego wyjazdu. Dodatkowo na stronach naszego portalu dostępne są gotowe „boksy ofertowe” prezentujące różnorodne formy spędzania urlopu. Przy każdej ofercie dostępne są opisy, zdjęcia i opinie ułatwiające dokonanie wyboru. W każdym przypadku mogą Państwo dokonać rezerwacji wstępnej on-line. W razie pytań prosimy o telefon pod numer 508500790 lub na adres biuro@ariadnatravel.pl . Pomożemy wybrać idealne miejsce na wymarzone wakacje. Każdy współpracujący z naszym biurem touroperator posiada zezwolenia, licencje i ubezpieczenia, niezbędne do prowadzenia działalności turystycznej. W trakcie korzystania z naszego serwisu pozostają Państwo anonimowi. Udostępnienie danych osobowych ma charakter dobrowolny i związane jest wyłącznie z procedurami odpowiedzi na zapytania i dokonania zakupu oferty turystycznej. Serwis www.ariadnatravel.pl gwarantuje, że wszystkie dane osobowe udostępnione przez Państwa w trakcie procedur rezerwacji chronione są zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926) oraz z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późniejszymi. zmianami). Już od wielu lat spełniamy marzenia naszych Klientów. Twoje marzenia również spełnimy.

Zapraszamy!!!

Przeglądanie ofert i ich rezerwowanie jest bardzo proste. Tutaj dowiesz się, jak krok po kroku zakupić wymarzone wczasy.

 Korzystając z przygotowanych na naszej stronie propozycji wyszukaj najlepszą ofertę. Możesz również wcisnąć klawisz „Zapytaj o ofertę”  i wypełnić formularz określając dokładne parametry swojego wyjazdu. Na podstawie tych danych przygotujemy dla Ciebie indywidualną propozycję. Zapoznaj się ze szczegółami wybranej oferty oraz z warunkami uczestnictwa i ubezpieczenia.

  1. Dokonaj wstępnej rezerwacji – jest ona zupełnie niezobowiązująca. Nasi konsultanci sprawdzą dostępność miejsc u organizatora, a następnie dokonają wstępnej rezerwacji.
  2. Czekaj na kontakt od naszych konsultantów, którzy niezwłocznie skontaktują się z Tobą w celu potwierdzenia rezerwacji.
  3. Dokonaj wpłatę i prześlij potwierdzenie przelewu na nasz adres mailowy (numer konta bankowego w treści maila jakiego od nas otrzymasz lub na naszej stronie). W tytule wpłaty wpisz numer rezerwacji.
  4. Otrzymasz od nas potwierdzenie rezerwacji – z tym dokumentem udasz się na lotnisko bądź na miejsce odprawy.
  5. Dwa dni przed wyjazdem/wylotem skontaktujemy się z Tobą – wtedy potwierdzamy godzinę wylotu lub wyjazdu i życzymy Ci niezapomnianych wczasów.
  6. Teraz już tylko pozostaje Ci pakowanie walizek i spędzenie niezapomnianych chwil!

 Życzymy udanego urlopu! Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się już teraz z naszym call center pod numerem 508 500 790.


Uwaga

Dokonanie przez Państwa wpłaty zaliczki lub całości kwoty imprezy i zatwierdzenie rezerwacji przez organizatora powoduję, że staje się ona prawomocna i każda ewentualna zmiana bądź rezygnacja dotycząca powyższej imprezy będzie wiązała się z kosztami wynikającymi z Warunków Uczestnictwa.

Co to są pliki cookies − popularnie zwane ciasteczka?

Cookies to maleńkie ‘porcje’ informacji, zapisywane przez Twoją przeglądarkę (najczęściej na twardym dysku). Wszyscy stosują cookies – dlaczego? To proste – dzięki cookies strony internetowe pamiętają Twoje preferencje. Ciasteczka są stosowane najczęściej w przypadku liczników, sond, sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam i do monitorowania aktywności odwiedzających. Cookie NIE identyfikuje Twoich danych osobowych. Cookie NIE ma żadnego wpływu na Twoje oprogramowanie ani sprzęt.

Jak długo przechowywane są dane w ciasteczkach?

Stosowane są, co do zasady, dwa rodzaje plików cookies: sesyjne oraz stałe. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Stałe pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.

Dlaczego stosujemy ciasteczka

Używamy ciasteczek niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania strony. Przykładowo do zapamiętywania poprzednich czynności podczas wracania na stronę w tej samej sesji.

Jak możesz zarządzać swoimi plikami cookies?

W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

Internet Explorer
Chrome
Safari
Firefox
Opera


Ochrona danych osobowych

Nasz portal gwarantuje, że wszystkie dane osobowe udostępnione przez Państwa w trakcie procedur rezerwacji są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim. Gwarantujemy wszystkim Użytkownikom serwisu, że pozostaną anonimowi przez cały czas korzystania ze stron portalu. Udostępnienie danych osobowych ma charakter dobrowolny i związany jest wyłącznie z procedurą rejestracji i zakupu oferty turystycznej. Wypełnienie formularza zamówienia oznacza zgodę Użytkownika na przetwarzanie jego danych osobowych. Każdemu z Państwa przysługuje prawo wglądu i dokonania zmian w podanych przez siebie danych.

Bony Turystyczne Ariadna Travel są doskonałym prezentem dla naszych bliskich na każdą okazję przez cały rok. Dzięki bonom turystycznym przedsiębiorcy mogą nagradzać i motywować swoich klientów oraz pracowników. Jest to doskonałe narzędzie, które można wykorzystywać przy okazji organizowania konkursów i loterii, wspierając różnego rodzaju promocje i programy lojalnościowe. Przy ich pomocy możliwe jest opłacenie wszystkich usług turystycznych oferowanych przez Biuro Podróży Ariadna Travel. Bony można zrealizować przez okres 12 miesięcy. Można je ze sobą łączyć. Możliwa jest dopłata, jeżeli usługa turystyczna jest droższa niż wartość bonów. Bony Turystyczne Ariadna Travel emitowane są w nominałach: 50 PLN, 100 PLN, 200 PLN i 500 PLN. Regulamin sprzedaży i realizacji Bonów Turystycznych Ariadna Travel.

1. Bony Turystyczne Ariadna Travel są znakami uprawniającymi do wymiany na usługi przez Biuro Podróży Ariadna Travel.

2. Wystawcą Bonów Turystycznych Ariadna Travel (zwanym dalej Sprzedawcą) jest Biuro Podróży Ariadna Travel z siedzibą w Piasecznie (kod 05-500), przy ul. Młynarskiej 4E.

3. Odbiorcą Bonów Turystycznych Ariadna Travel mogą być osoby fizyczne i prawne (zwane dalej Kupującym).

4. Osoba posiadająca Bon Turystyczny Ariadna Travel (Kupujący) może dokonać wyboru dowolnej usługi turystycznej dostępnej oferowanej przez Biuro Podróży Ariadna Travel.

5. Bony Turystyczne Ariadna Travel wystawiane są na okaziciela. Na życzenie Kupującego, Sprzedawca może na rewersie bonu wpisać dane Kupującego.

6. Bony Turystyczne Ariadna Travel emitowane są w nominałach: 50 PLN, 100 PLN, 200 PLN i 500 PLN.

7. Bony Turystyczne Ariadna Travel sprzedawane i przekazywane są w siedzibie Sprzedawcy. Inny tryb sprzedaży bonów możliwy jest jedynie po zaakceptowaniu indywidualnych warunków przez obie strony.

8. Kupujący składając zamówienie określa: ilości i nominały zamawianych bonów. Zamówienie Kupujący może złożyć osobiście w siedzibie Sprzedawcy lub mailem na adres biuro@ariadnatravel.pl .

9. Strony ustalają datę odbioru bonów przez Kupującego.

10. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma stosowne potwierdzenie ze wszystkimi danymi istotnymi do dokonania płatności. Płatność można dokonać gotówką w siedzibie Sprzedawcy, lub na wskazany przez niego rachunek bankowy.

11. Bony wydawane są przez Sprzedawcę dopiero po uiszczeniu zapłaty przez Kupującego.

12. Bony ważne są 12 miesięcy. Data ważności wpisana jest na jego rewersie. W okresie ważności bonu należy z jego wykorzystaniem zarezerwować i opłacić wybraną usługę turystyczną w Biurze Podróży Ariadna Travel. Wybrana wycieczka przez Kupującego może odbyć się w okresie późniejszym niż data ważności bonu.

logo

Wakacyjny Ekspert to grupa doświadczonych doradców turystycznych do których się zaliczamy.  Jesteśmy zrzeszeni w Ogólnopolskim Stowarzyszeniu Agentów Turystycznych (OSAT). W celu przygotowania wymarzonego wyjazdu wakacyjnego zachęcamy do kontaktu bezpośredniego. W oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie przygotujemy dla Was indywidualną propozycję uwzględniającą wszystkie wymagania 🙂

NASI PARTNERZY

Skontaktuj się z nami

Adres biura

ul. Młynarska 4E
05-500 Piaseczno

Telefon

508 500 790

email

biuro@ariadnatravel.pl

58 1160 2202 0000 0000 7705 0158

Godziny otwarcia

Pon - Pt: 10:00 - 18:00
Sobota: 10:00 - 14:00

Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ariadna Travel 2021.

Materiały opublikowane na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu handlowego.